متقاضیان شرکت در مزایده میتوانند جهت آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده از تاریخ 16/07/1402لغایت 20/07/1402با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، اسناد و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مزایده را تهیه و پس از تکمیل و حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14) روز یک شنبه مورخ 30/07/1402 نسبت به بارگذاری اطلاعات در سامانه و تحویل مدارک مورد نیاز به اداره کل صنعت ، معدن وتجارت جنوب کرمان اقدام نمایند.
گروه معادن
آگهی مزایده عمومی معادن و محدوده های اکتشافی جنوب کرمان
گروه معادن - اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در نظر دارد با استناد به ماده 10 قانون معادن و مواد 66 تا 87 آئین نامه اجرایی آن نسبت به برگزاری مزایده عمومی به شماره 5002003666000001مربوط به محدوده های اکتشافی (درخواست اکتشاف، پروانه اکتشاف) که پیشنهادها به صورت ریالی است و نیز شماره 5002003666000002 مربوط به محدوده های معدنی (پروانه بهره برداری و گواهی کشف) که پیشنهادها به صورت درصدی می باشد با جزئیات مندرج در در اسناد مزایده در سامانه تدارک الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید. لذا متقاضیان محترم میبایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و تهیه گواهی الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام و در مزایده به صورت الکترونیکی شرکت نمایند.
به گزارش ماین نیوز، متقاضیان شرکت در مزایده میتوانند جهت آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده از تاریخ 16/07/1402لغایت 20/07/1402با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، اسناد و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مزایده را تهیه و پس از تکمیل و حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14) روز یک شنبه مورخ 30/07/1402 نسبت به بارگذاری اطلاعات در سامانه و تحویل مدارک مورد نیاز به اداره کل صنعت ، معدن وتجارت جنوب کرمان اقدام نمایند.
زمان بازگشایی پاکات مزایده: ساعت 10 صبح روز چهار شنبه 3/08/1402 درسالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تضامین مورد بررسی و در صورت تائید به کمیته فنی ارجاع داده شده و جلسه بازگشایی قیمت توسط کمیسیون مزایده برگزار و برنده اعلام خواهد شد.
آدرس اداره کل صنعت ، معدن و تجارت جنوب کرمان : جیرفت – بلوار پاسداران – خیابان ذوالفقار نبش کوچه 14 – کد پستی 7861616345
شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده
1- برگزاری صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران از این طریق امکان پذیر می باشد و هیچگونه مدرک فیزیکی به غیر از پاکت الف (تضمین شرکت در مزایده) توسط اداره کل اخذ نخواهد شد.
تذکر: پاکت (الف) علاوه بر درج در سامانه ستاد، باید لاک و مهر شده تا قبل از اتمام مهلت ارائه پیشنهادات به دبیرخانه اداره کل به نشانی جیرفت بلوار پاسداران خیابان ذوالفقار نبش کوچه 14 کد پستی : 7861616345 تحویل داده شود. شماره تماس 4-03443319123
2- کلیه اطلاعات در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.
3- متقاضیان محترم می بایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام درسامانه مذکور و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام نمایند.
4- در صورت عدم دریافت اسناد و مدارک در موعد مقرر توسط متقاضی از کارتابل خود در سامانه ستاد، امکان انجام ادامه سایر مراحل در مهلت مقرر میسر نمی باشد.
شماره تماس مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: 1456 می باشد.
اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استانها، در سایت www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل مزایدگر" موجود است.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر "صرفاً جهت اطلاع و مشاهده اطلاعات مزایده" به آدرس الکترونیکی http://skr.mimt.gov.ir اداره کل صنعت ، معدن و تجارت جنوب استان کرمان مراجعه نمایند.
ضمناً محدوده های معدنی براساس کد کاداستر اعلام شده در مزایده در سامانه کاداستر معادن کشور به نشانی https://cadastre.mimt.gov.ir در قسمت نقشه قابل مشاهده می باشد.