sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

نمک منتظر نمک کریستال نمک صورتی نمک آبی نمک نارنجی نمک طبی

تاریخ درج آگهی: 1403/07/24

توضیحات آگهی

نمک منتظر
نمک منتظر نمک کریستال نمک صورتی نمک آبی نمک نارنجی نمک طبی
عمده نمک
جزئی نمک

نمک سنگ آبی در دو نوع سوپر و معمولی


فواید سنگ نمک چیست؟
تسکین درد عضلات و مفاصل

به لطف محتوای سدیم و منیزیم موجود در سنگ نمک، اثر ضد التهابی نیز دارد. این، همراه با اثرات تقویت کننده و ضد درد ماساژ، به مبارزه با درد مزمن* در مفاصل و عضلات کمک می کند.

برای بازسازی مجدد پوست: بعد از حمام، از سنگ نمک هیمالیا مرطوب استفاده کنید تا کمبود مواد معدنی که بدن ما فاقد آن است را جبران کند. یک سر خوردن ساده روی پوست به پوست اجازه می دهد تا 84 ماده معدنی و نمک طبیعی موجود در سنگ نمک هیمالیا را جذب کند. از آب برای خیس کردن سنگ استفاده کنید یا روغن جوجوبا یا نارگیل را امتحان کنید.


کریستال نمک برای چیست؟
نمک کریستال منتظر نمک به شکل طبیعی خود است، با تمام انرژی ارتعاشی آن دست نخورده و به ایجاد تعادل سالم در بدن شما کمک می کند. ترویج الکترولیت های متعادل به حفظ بدن در هموستاز کمک می کند - تعادل مواد شیمیایی که برای عملکرد بدن مفید است.


What is salt stone therapy?
Himalayan Salt Stone Massage uses warm salt crystal stones to soothe away stress and tension, and promote an increased sense of well-being. Its grounding properties help to improve sleep and balance the Central Nervous System. Himalayan Salt Stone Massage supports Electromagnetic Overload from electronic devices.


سنگ نمکم را کجا بگذارم؟
لامپ را در نزدیکی محل نشستن قرار دهید تا فضایی آرام ایجاد کنید و تعاملات اجتماعی را افزایش دهید. برای کمک به کاهش استرس و افزایش تمرکز و خلاقیت، یک لامپ روی میز اداری خود یا نزدیک آن قرار دهید.



اطلاعات تماس

  • قم - قم
  • قم
  • 09192402637