sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

اجاره دیزل ژنراتور پنتا

تاریخ درج آگهی: 1403/03/17

توضیحات آگهی

اجاره دیزل ژنراتور پنتا


اجاره دیزل ژنراتورهای دیزلی و گاز سوز بدون محدویت توان از 50 کیلووات الی 5000 خدمات و قیمت خوب را از ما بخواهید



یکی از مزایای اصلی انتخاب دیزل ژنراتور ها نسبت به ژنراتورهای گازوئیلی صرفه ی سوختی آن است. دیزل ژنراتورها مصرف سوخت کم‌تری نسبت به ژنراتور گازوییلی همتای خود دارند. اصولاً در یک دیزل ژنراتور فشار محفظه احتراق باعث شعله‌ور شدن سوخت می‌شود. محفظه سوخت و موتور بطور جداگانه در دیزل قرار می‌گیرد که فشرده شدن هوا باعث به کار افتادن موتور با بهره‌وری بالا واستفاده از سوخت کم‌تر می‌شود.

در مقایسه موتورهای گازسوز، سوخت و هوا را با هم و قبل از اعمال فشار در یک کاربراتور ترکیب می‌کنند که به بهره‌وری کمتر و استفاده از سوخت بیشتر می‌انجامد. به این دلیل است که دیزل ژنراتورهای قابل حمل از نظر سوختی به صرفه‌تر می‌باشند، در مقایسه با همان مقدار سوخت زمان بیشتری کار می‌کنند و برق را بی وقفه به خانه یا کارخانه صادر می‌کنند. بر اساس خدمات و پشتیبانی دیزلی، هر واحد دیزلی سرد شده با آب در هر ۱۸۰۰ آر‌پی‌ام ۱۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ ساعت قبل از هر سرویس موتور کار می‌کند. ژنراتورهای گازی مشابه بعد از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ ساعت کارکرد نیازمند سرویس می‌باشند.

صدا و گرما

نمونه‌های قدیمی‌تر دیزل ژنراتور های قابل حمل، سر و صدای زیادی داشته و مناسب ساختمان‌هایی با واحدهای زیاد نیستند. مدل‌های جدید با سرعت بیشتری شروع به کار کرده و نیازمند سرویس در زمان‌های بلند مدت‌تری نسبت به ژنراتور های گازسوز هستند. زیرا آنها دارای کاربراتور یا شمع نیستند. همچنین دیزل ژنراتور ها طول عمر بیشتری دارند. اما انواع گازسوزها با گرمای بیشتری نسبت به دیزل می‌سوزند و در نتیجه عمر کوتاه‌تری دارند.



اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09121969855