sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش تجهیزات صنعتی-فروش ویژه انواع پمپ استخر

تاریخ درج آگهی: 1398/06/30

توضیحات آگهی

۰۲۱۷۷۶۸۵۱۰۸ - ۰۲۱۷۷۶۸۵۱۴۳ - ۰۲۱۷۷۶۲۲۸۸۰ - ۰۲۱۷۷۶۰۰۶۳۰

به طور کلی پمپ های استخر وظیفه مکش و سیرکوله آب در مسیر تصفیه استخر را بر عهده دارند. پمپ های استخر دارای اجزا و ملزومات تخصصی بوده که بنا استانداردها و فناوری های موجود دارای تنوع گسترده ای از کیفیت می باشند. پمپ های استخر در برند های زیادی تولید شده که بهترین آنها شامل: هایوارد، کریپسول، ایماکس، لئو، پنت ایر، لسوئیم و ... می باشد.
با توجه به تعدد برندها و مدل های زیاد پمپ استخری در دنیا، انتخاب مدل مد نظر و قابل اعتماد مهم ترین دغدغه مشتری است. به طور کلی قدرت پمپ های استخر بنا به مقیاس استخر مورد نظر در دو بازه نیم اسب تا 25 اسب بخار موجود می باشند. کریپسول به عنوان یکی از تولیدکنندگان تخصصی پمپ استخر، تمام مدل های مورد نیاز (استخرهای خانگی، عمومی و ورزشی) را ارائه می دهد.
پمپ های استخر کریپسول، هایوارد و لسوئیم با اجزای بادوام و باکیفیتی ساخته شده اند و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند. قطعات پمپ استخر می بایست از متریال های استانداردی ساخته شوند تا در زمان کارکرد با مشکل تعمیر یا تعویض مواجه نشوند. بدنه پمپ استخر از جنس پلی اتیلن یا پلی پروپلین ساخته شده تا در برابر نور خورشید مقاومت کرده و از تولید جلبک جلوگیری کند.
پمپ استخر جزء ملزومات استخر یا جکوزی است که با مراجعه به وبسایت تخصصی تاسیسات و تماس با مشاوران، اطلاعات دقیق مورد نیاز خود جهت خرید پمپ را کسب نمایید. لازم به ذکر است که تمام پمپ های استخر وب سایت تخصصی تاسیسات شامل گارانتی به مدت 12 ماه توسط شرکت نوین آب بزرگمهر می باشند.
آدرس: تهران - خیابان طالقانی نرسیده به شریعتی ساختمان اداری 17 طبقه دوم واحد 8

وبسایت: https://tasisat.ir

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۲۱۷۷۶۰۰۶۳۰